Viime päivät on tullu vietettyä aika rennosti tuon kisarupeaman jälkeen. Sen verran on tokoiltu, että tunnarin käsky muuttui ja aloitettiin ihan alusta... käsky oma ja oma paikka kun meni tuolla ihan sekaisin (sisällä tehdessäni huomasin ja ihmekös tuo) Piitu polonen ihan solmussa että mitä se nyt haluaa mun tekevän, komentaa vaan omalle paikalle jne... Noh, käskysana on nyt tuttu ja sillä on käyty pihalla nurmikosta etsimässä tunnarikapulaa. Useampia kapuloita ei ole vielä edes kokeiltu. Luoksetuloa olen treenannut pari kertaa. Nyt mulla on ollut palkka vain edessä, minkä tosin heitän aina Piitun taakse. Tuntuu toimivan paljon paremmin kuin tämä eteen ja taakse palkkaaminen, toistaiseksi ainakin. Pysähtyminen on myös parantunut, kun muutamalla nopealla pysäytyksellä pääsin palkkaamaan nopeasti. MELKO suurilla avuillla tosin vielä, mutta jospa niitä siitä päästäisiin pienentämään. Otin jo pari kertaa maahan menonkin ja se onneksi sujuu ilman mitään hiippailuja. Vauhti on myös pysynyt hyvänä, kun otan välillä suoraan eteen saakka ja siitä vasta palkkaa, olen myös yrittänyt vaatia aina sen laukan sinne vähintään ennen pysäytystä. Toistoja toistoja nyt vaan, Piitu tykkää tästä liikkeestä, kun on vauhdikas ja pallo lentää ;)

Paljon on lenkkeilty ja pyöräilty viime päivinä, olen koittanut pistää tuota vähän dietille myöskin. Pieni valeraskauden tynkä on selkeästi menossa, kun käy kaivelemassa tuolla vanhalla koirankopilla itsellensä makuupaikkaa aina kun pihalle ehditään... Onneksi ei ole pahemmin työintoon vaikuttanut vielä ainakaan.